Snart börjar de bli klart

När jag kom hem från skolan så målade jag golvet i garderoben.
Sen har jag tömt massa i mitt rum.
Imorn ska vi flytta alla saker och de, sen blir de en lista med saker från ikea.
Mamma ska fara dit den 1 november så de blir några dagar med lådor.

Nu ska jag snart fara till sonja och umgås med henne.
Sen när jag kommer hem ska jag väl fixa och dona lite här i mitt rum.
Och sen börja vika alla kläder, så att när pappa fixat hyllorna till garderoben (i mitt nya rum) så jag kan lägga in dom imorn och göra massa annat också.

Ne vi får höras senare för nu ska jag börja dra, hadebra!

Anonym
om En lång dag!:
Vad ska du byta till för program? :)

Sv: Till frisör, kommer inte orka Nv så då byter jag till Frisör! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback