SnusarN

Godmorgon!
Nu är jag klar för skolan, är inte alls på humör över att fara till skolan men tyvärr så måste jag. Men skönt sen när jag gått ut ettan då är de inte pajalaskola nå mer. Ska bli otroligt sköööööönt.

Tänkte jag skulle börja med outfit bilder imorn eftersom johanna har gnällt på mig att jag inte lagt ut på länge men de är så att jag hinner nästan aldrig, men ska ta mig tiden att hinna. Och idag är de bara mjukisar som gäller så idag är de inget vettigt att se xD

aja nu ska jag lägga ner alla mina saker i väskan och sen börja dra.
Hörs antagligen när jag kommer hem!

Kommentarer
Johanna / 2009-11-16 @ 13:01:53

Du hinner tamefan skriva ett avskedsbrev men inte tid att foto två enkla bilder din lilla griseknoa:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback