Söndag 1 november

Hoja, nu kom jag på att historian ska vara klar på tisdag och jag har inte ens börjat, plus att jag hade velat jobba lite matte så att jag hänger med tempot sen också, men jag orkar verkligen inte. Ne usch, får antingen ta å göra de imorn eller så gör jag så att jag gör den till nästa vecka haha..

Ne nu ska jag kolla film eller något liknande för jag orkar inte göra något idag.
Men nu är de ju så vad ska jag kolla?

Vilken är den bästa filmen du har sett?

Finns ju så jävla många filmer som är bra.
Men mina favoriter är:

Kommentarer
Lina / 2009-11-05 @ 15:51:26

Har aldrig sett Notebook men den såg bra ut. Dom andra är jätte bra, spec. den i mitten ju ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback