Synsk?

Förlåt för jätte dålig uppdatering, men jag har haft feber och inte haft nästan något alls att skriva.
Jag tror jag är synsk för förra tisdagen så sa jag åt min historia lärare att jag kommer vara sjuk nästa tisdag så sa han typ jaså så sa jag ja jag ska hoppa i snön så att jag blir sjuk, men då måndag vid tolv så fick jag ont i huvudet och for hem och på tisdag morgon mådde jag inte så bra hade svin ont i huvudet och typ yrsel när jag gick så jag är synsk, jag sa att jag kommer vara sjuk och så var jag det.

Ja de är lite mysko, men jag är nog en liten spågumma ändå! ;)

Ja hela gårdagen och hela den här dagen har jag legat i sängen och kollat film.
Från att jag vaknat till att jag somnat mest.
Har fortfarande ont i huvudet men tror inte jag har feber nåmer.
Fast jag är ganska varm..

Ska se till att uppdatera mer men nu ska jag nog gå och duscha.
Känner mig inte så fräsch precis eftersom jag har/har haft feber, så då svettas man och fryser så..
Ja men får höras senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback