Jag måste bara härma fjortisarna (a)

och skriva flera meterlånga inlägg.

Ja vart ska jag börja, Hanna..
Nämen oj lillagumman, eller visst är du en tjej? För så långt har jag fattat de men ändå på dina bilder liknar du grymt mycket en gammal gubbe, inte kroppen då men ansiktet. Förstår att du har suddat över ditt ansikte på pixbox jag menar vem vill se ut så, när inte ens du själv vill se ut som du gör? :) 
Ne, slut prat på ditt så kallade "utseende" kan man kalla de så? äh skit samma, nu är de så här din lilla fjant.. hhahahaha de var ett bra tag sen jag blev kallad fjortis men faktiskt de känns ganska härligt att höra de, speciellt från en annan fjortis för då känner jag bara att du är lite smått avundsjuk, rädd och ja vad mer de nu finns.
Och dagens skämt "Hon säger att hon är snygg, fan be dem ta med en spegel också!" HAHAHA tror du inte de var spegeln som lärde mig att jag var snygg? xD men visst nog kan du ta med en spegel för jag kollar gärna mig själv i en spegel som vissa andra inte gör, eftersom du är ju inte snygg eller söt tragiskt men förstår att de är sant jag har ju sett dig irl.

Ja rykterna går ju, och man är ju kändis i pajala så klart man får reda på om någon har skrivit om mig och jag lovar dig det tog jävla lång tid att komma ihåg ditt efternamn och stava de var ännu värre fan.. Sen ja jag har jävligt bra klädsmak jag förstår att du skulle vilja ha mina kläder och de men nu lilla "gumman" får du ju sluta överdriva :)

Dessutom så fotar jag hellre mina kläder än bröst som inte ens finns xD

Och sen förstår jag inte riktigt vad du vill mig?
Jag är varken intresserad av tjejer eller gamla gubbar så de är ingen idé att försöka + att jag är upptagen, så egentligen vafan vill du mig?

Så puss på dig nu :)


Kommentarer
Anonym / 2009-10-28 @ 13:45:40

Haha sååå klockren !!

hANNA / 2009-10-29 @ 00:35:08

"Jag är varken intresserad av tjejer eller gamla gubbar så de är ingen idé att försöka + att jag är upptagen, så egentligen vafan vill du mig?"

Och du tror att jag är intresserad av djur?

hANNA / 2009-10-29 @ 00:38:13

Och varför jag kluddat över vissa bilder på min pixbox? FÖR ATT DET VAR HÅRFÄRGEN SOM SKULLE SYNAS! Haha usch så korkad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback