ja herregud :)

^^, om Neon:
jaa du din jävla pajala hora, nu håller du fan käften. du är fan bara en liten jävla fjortis jävel som tror du är så jävla snygg men det ser fan mer ut som om nån har slagit in ansiktet på dig.
IP: 90.227.145.192

Svar till den fega jäveln som inte vågar skriva sitt namn, och inte stå för vad "hon" säger:
Hora HAHAHAHAHA de är nog helt fel ord att kalla mig hahaha, åh de visar ju bara att du vet inte vem jag är, så vafan kommer du och kommenterar och tror att du är så cool  när du kan skriva både fjortis hora snygg och slagit i samma mening ;) Liten är jag faktiskt inte jag är ganska lång, fjortis? ah tack känns härligt att bli kallad fjortis igen. Jag är faktiskt ganska snygg har du någonsin sett mig? :)

puss på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback