Jag förstår mig inte på er.

inte någon av er, vad håller ni på med?

Aja skoldagen har varit lika dan som alltid, fast mycket snöig.
varit väldens snöstorm där ute, det är det säkert fortfarande.
minst 20 cm snö, fyfan när min morbror skickade ett MMS till mamma och så hade han fotat på deras bakgård tror jag de var och så skrev han "här är det då 14+ i skuggan" fyfan här är det världens snöoväder iskallt och himlans mycket snö på backen och dom har +14 i skuggan. Näh jag fattar inte riktigt.

Och in på skolan igen då, hade en massa lektioner idag också.
Ovanligt tråkigt börjar det också bli i skolan, har som ingen lust alls.
har massa att göra. Allt går bara skit och ingenting blir bättre.

Börjar redan få träningsvärk, hade styrke idag på idrotten.
usch kommer inte kunna gå eller något imorn.

Ne nu ska jag antingen plugga eller så ska jag inte göra ett piss.
Hörs!

Victor jag är glad att du står vid min sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback