Jag har ont!

i hela jävla armarna och brösten fyfan säger jag bara!
aldrig någonsinn har jag haft sådan här träningsvärk.
ne de här är inte en skön känsla inte sån där vanlig utan den här gör förbaskat fittigt jävla ont, som att någon har lagt in fyra knivar i mig fyfan säger jag bara.

skoldagen har också sugit fet pung.
Först hade jag engelska, matte och sh och sen hade jag en ungefär två timmars rast och jag har bara suttit och lagt patiens och det var inte alls roligt över huvudtaget, sen hade jag fysik och den gick ju fort sen behövde jag inte gå på datan för jag har gjort allt och så funkade inte de jag kunde gjort idag så jag fick gå hem och de var skönt! Usch har inte alls lust att gå till skolan imorn men jag måste ju. Och kenneth sa att vi kanske inte har någon engelska och då har jag rast från 10.35 till 13.25 alltså 3 timmars rast så jag funderar på att jag far hem och sover och sen kommer tillbaka vid 13.20 det låter bäst så!

Ne nu ska jag inte skriva så mycket mer, hörs senare!
Victor du är det bästa som har hänt mig.

Kommentarer
Ville / 2009-10-08 @ 16:22:10

Ville / 2009-10-08 @ 16:22:58

fy fan de lät som en hel deff dag :D Puss <3

M / 2009-10-08 @ 17:30:52

det var det också :D puss <3


Alexandra / 2009-10-08 @ 17:40:50

JAg är glad att jag valde media x) hade aldrig klarat av Natur ^^ Men det är ett smart drag om man inte är helt säker på vad man vill jobba med ^^ Kämpa på ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback