jag tycker inte om skolan riktigt!

HOJA..
jag har prov imorn i historia och jag kan inte ett piss.
hoppas jag blir sjuk typ magsjuk eller något så kan jag inte komma till skolan imorn. Idag i skolan också så har jag knappt haft någon rast från den ena lektionen till den andra, usch så less man kan bli ibland på skolan. Men jag har kommit på en ganska bra idé eller ja de var nog mest sonja som kom på den haha. Så vi väntar å ser. Sen fick jag också veta lite roliga saker tihi men dom får inte ni veta.

Nu sitter jag och försöker plugga men det går inte alls säger jag bara.
Skulle plugga med sonja idag men vet ej vart hon försvann haha.

Sen ska jag iaf basta och sen försöka lägga mig tidigt.
Nu får ni en bild hur jag såg ut i morse, hörs sen!

och så hade jag svarta uggs till det där, nice!


Kommentarer
johanna / 2009-10-07 @ 21:40:58

jäkligt nice!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback