Nu är det jävla lov också!

Idag har det varit en helt skojjig dag!
har suttit på logen med Josefin och löst korsord, skrattat, druckit kaffe ätit kaka och ja allt möjligt. Men bäst var de ändå när det stod O_ss och så stor det något med trav så vart _ är fick jossan de till d och då sa jag men "odss" kan de ju inte vara så sa hon "ådds" alltså jag uttalade med O och inte å och så började vi asg så jag hade ont i magen sen. Sen kom sonja elina amanda och olsson och rökte med oss och så for vi till sibylla en sväng och så började jag och elina flumma i bilen och så fick jag ännu mer ont i magen. Så ja de har varit en roligt kväll helt enkelt.

Nu ska jag nog nanna kudde med min underbara pojkvän så..
får väl ta och höras imorn eller så!

(Nu kom Josefin på att de stavas odds och inte odss så vi har gjort fel..)

Kommentarer
Josefin / 2009-10-24 @ 03:24:11

HAHAHA, men malli.. Jag kom på en sak.. Bris måste ju vara ju fel, för det stavas ju ODDS inte ODSS XD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback