öhhmm?

Varför får hon göra saker som man inte får, men när det handlar om mig ja då får inte jag?
Varför skulle hon ens börja skriva om mig?
jo, har du läst min blogg? -oj justja de har du ju. HAHA.
Varför ska jag ringa henne de var ju hon som ville mig något?
Hahaha du har nog aldrig träffat mig, men jag kan vara ganska tuff utomhus också "RIGHT"?

och eftersom du nu sa att jag inet skulle lägga mig i, vad gör du nu då "Matilda"? :)
puss på dig också ♥


Då skriver man väl fula bilder och inte fula-dagens-outfit?
Nehe gjorde du inte "Och du Malli eller vafan du nu kallar dig, knip igen din lilla käft för du är minst lika korkad"
Ne jag har gjort massvis med saker sedan dess?
Haha inte är jag då någon annan xD
hoppy frågetecken..

puss på dig!

Kommentarer
matilda :) / 2009-10-28 @ 15:27:33

jag vet inte varför hon drog upp dig, kanske för att du kommenterat något. Nej, jag har inte träffat dig, kanske beror på att jag inte bor i Pajala. Vi får ju se om du är så "tuff" om jag nångång träffar dig, inte för att jag tror att de kommer att hända. Jag lägger mig i för att det du gjorde, la upp en bild på Hanna, är sååå onödigt dumt gjort utav dig. Att du hänger ut henne på det sättet.. Puss puss ;) ♥

Anonym / 2009-10-28 @ 15:32:48

Jo jag skrev det eftersom du var och yttra dig på Johannas blogg FÖRST?! Så att det var jag som börja är ren jävla bullshit!



Och skrev jag ditt efternamn? Är det bara du som kallas Malli här i världen?

Jag har inte bara några jävla pajalabor som läser min blogg, så om du tror att alla vet vem du är så vet jag inte vad som sitter fel.

La jag in en bild på dig också? Nej juste!



TÄNKT TILL LITE, du visar dig bara mer och mer korkad?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback