Till kära Hanna!

Du har nog aldrig nämnt att du är snygg men du nämnde att jag inte var snygg?
Jag skrev inte att du trycker upp dina bröst, de har du tagit fram från din egen "hjärna". HAHAHA jag linda rosing nejnej jag är nog mer mig själv :) Hörru jag skrev klart och tydligt att du inte skulle skriva om mig men eftersom du gjorde de så sa jag att jag också kan ett och annat och eftersom du inte accepterade de jag ville så accepterar fan inte jag de du vill. JAG sa att du inte ska skriva om mig men ne då kommer de ett inlägg om bara mig så varför får inte jag skriva om dig? och ne de var inte de sista jag gjorde :)

Jag vet att jag har bra självförtroende, men äckligt vet jag inte? neh gulligt.
Postat av: hANNA
Och föresten... du tyckte att jag nu hade ett "gubb nylle"? Vars är ditt bävernylle på bilderna?

svar: Jag tycker faktiskt jag ser mer ut som en kanin om jag får säga själv.
Gullig och helt underbar! :)

puss på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback