Victor Mella

Tio saker varför jag älskar just Victor

1. Han finns alltid där för mig.
2. Jag kan prata med honom om vad som helst.
3. Han lyssnar alltid på mig och försöker hjälpa om han kan.
4. När vi ska sova så håller han om mig och pussar mig i nacken!
5. han har världens bästa personlighet.
6. Vi har alltid roligt ihop vad vi än gör.
7. Vi har samma humor.
8. Vi kan inte vara utan varandra en hel dag utan att prata i telefon eller liknande.
9. jag litar på honom till 100 %
10. Han är mitt liv, min kärlek och min bästa vän, och jag ÄLSKAR HONOM!

+ hade kunnat skriva hur mycket som helst, för hela han är underbar!
men tänkte när det väl var tio så tog jag några få och gulliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback