En liten text:

Jag vet att det blir bättre men det känns inte hittills.
När jag tänker på dagen någonting hände mellan oss. Det var du och jag mot världen som kämpas till dötts.
Jag menar du och jag, vi skulle jämt va bästa vänner. Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är, vart tog den personen vägen som alltid fanns där? Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet . Och jag vet mycket väl att jag en dag kommer le, Men när jag sitter här och skriver rinner tårarna ner. När livet sviker är det är det bra att vara två! Men ena halvan av mig slutade förstå, att när en vän försvinner finns det inte mycket kvar. Vi gick skilda vägar. Greppade tag i andras händer. Du var en ängel för mig så varför hände det här? Så klart jag vill vara vänner. Men du ser att det inte går. För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår. Vill du ha mig vid din sida får du börja med en sak kom tillbaka till mitt liv. Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skrattat.
Det var du och jag till döden..

Kommentarer
H / 2009-10-01 @ 09:47:10

det är inte bara jag som förändrats! du själv också..

H / 2009-10-01 @ 09:47:20

det är inte bara jag som förändrats! du själv också..

M / 2009-10-01 @ 14:59:43

Klart jag själv också har förändrats men jag skriver inte om mig själv där..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback