GRATTIS MIN ÄLSKADE ♥

Som fyller 20 år idag!
Och grattis till Sara som fyller 18 år idag!
Och grattis i förväg till mamma som fyller 44 år imorn!


Förövrigt så sitter jag här med min pojke och har nyss bränt en skiva.
Tänkte jag skulle ta med den imorn när vi åker till Haparanda om jag kommer ihåg.
men det tror jag nog.. Dagen idag har annars varit ganska lugn suttit i fiket med Elina.
Och resten av dagen har jag bara varit med älsklingen.

Kollade idol för en timme sen och alla sjöng jätte bra.
men jag hoppas att Mariette och Clara går vidare.

Som sagt så ska vi till haparanda imorn, ÅH VA ROLIGT!!
Jag Sonja Elina och Johanna.
Vi ska shoppashoppashoppa, yiiihoooo.

Ne nu ska jag sitta här och kolla runt och om 20 min kolla idol igen.
Hade bra så hörs vi nog imorn på morgonen!

Du är den personen som verkligen betyder allt för mig!


Kommentarer
Sandra / 2009-09-29 @ 22:54:39

ja jag vet, därför jag gillar dig stenhårt!;)


sassin / 2009-09-30 @ 00:00:21

tack hjärtat mitt ! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback