i'm walking..

När det är en ny vecka och skolan börjar tappar jag allt jag har att skriva om, allt blir bara så ointressant och tråkigt. Så då väljer jag att inte uppdatera för vem vill läsa något tråkigt? När jag väl uppdaterar har jag 65+ som läser min blogg men sen när jag inte uppdaterar så har jag ungefär 50 pers det är som att dom som inte läser min blogg den dagen jag inte uppdaterar vet om det, det är lite mysko..

Har nyss kommit hem från streetdance och det var otroligt skönt att börja dansa igen!
har verkligen saknat det, och alla som dansar.

Jo förresten igår kväll beslöt jag mig att ta bort näsploppen.
Bytte också kula till läppen.

Nu ska jag ta och ringa sonja och så ska jag umgås med henne!
Mina känslor för dig kommer aldrig att förändras, jag kommer alltid älska dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback