Snart mitt i natten!

Kom nyss hem, har varit med Sonja och Elina.
Vi har skrattat så himla mycket, jag och elina har hållt på flumma oss för fulla muggar och sjungit och ja allt möjligt svammel som man kan komma på så har Sonja spelat in allting och vi började asg när vi satt och lyssnade på det. Hoja en helt underbar kväll med sötnosarna!

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa, men ska först kika runt lite.
Imorn blir det nog ingen skola för min del stannar nog hemma ist.
Eftersom verro inte svarar på mitt sms så kommer hon säkert inte till skolan imorn.
Och jag tänker inte prata med mr B så nej tack ingen skola för min del!

Hade bra hörs imorn på morgonen.
Victor med dig mår jag bra, du får mig att vara lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback