00.06

Åh jag är jätte trött, kan inte sova, har ont i huvudet.
Och som mellan ögonen, där vid näsan och neråt, de typ dunkar..
sen är mina halsmandlar är helt svullna, och göra ont.

Och johanna skrev något om jag fått hennes förkyldning så kommer jag hosta så jag spyr.
Ja de hjälpte ju mig jätte mycket, nu vågar jag ju inte hosta!!!
-smart Johanna!

haha mja, nu ska jag väl kolla en film, försöka att inte ha ont.
Och sedan sova, om de nu går, vad tror ni?
Godnatt nu, ska inte uppdatera mer för ikväll inte!

Kommentarer
Elina / 2010-04-15 @ 09:57:27

Haha, Okej, vad bra :D De ska du vara åxå^^. Kram!


johanna / 2010-04-15 @ 14:57:51

Men jag bara rååka. de bara slank ut! men vetu, testa ligg och hosta då känner du hur hela revbenen far ner mot hjärtat och så hostar du några gånger och inte spyr. är de inte min sjuka :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback