00.11

Nu kommer yttiligare ett klagoinlägg
kan inte sova, hostar som bara den, de gör ont och jag svettas.
Helt sinnessjukt, nu ska jag nog iaf gå ut och röka.
Johanna den jäveln har fått mig å röka igen, eller jag röker ju inte så mycket som förut iaf.
Tur är väl de, men jag tror att jag inte kommer ha nå problem att sluta igen.
Om jag börjar då så de blir seriöst, för under lovet så har hon jävla rökt ner mig helt enkelt.
Allt är nog hennes fel, eller vi säger så iaf? (A)

Men iaf, jag kan inte somna, och jag måste egentligen till skolan imorn.
För halv ett så måste jag till tornedalsmedia och göra klart de som jag har kvar.
Fast har jag så ont som jag hade i morse i halsen så stannar jag nog hemma ändå.
Men då far jag bara på tornedalsmedia och gör klart de och sen far hem.
För de är inge ansträngande, behöver bara göra klart en bild.

Hoja nu ska jag röka, sen slå på en film och sen försöka sova.
Nu rinner näsan också, HOJA!
måste öppna alla fönster, för jag håller på svettas ihjäl.


Kommentarer
johanna / 2010-04-16 @ 08:19:28

Visst är de skönast och skylla på någon annan!


alexandra / 2010-04-16 @ 08:28:31

Många som är sjuka nu :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback