15 April 2010


Sommaren är på väg!
snart är sommaren här och de känns för jävla bra ska ni veta.
Bara 57 dagar kvar till sommarlovet, och bara 39 skoldagar kvar!
känns underbart!

Sola solarium!
för de första är de super skönt, man somnar nästan dit för att de är så härligt.
för de andra så blir man ju klart brun, och de är ju helt perfekt.
Nu innan sommaren hinner börja så får man på sen en bränna.
Och sen när sommaren börjar så är man redan brun och kan bygga på den lite bara.

Beställa kläder!
Slipper man åka någonstans, eftersom vi bor i en liten byhåla.
Sen är de otroligt härligt med nya kläder.
Och den som missat detta så älskar jag kläder!!


Skolan!
som alltid hamnar i denna lista, som ni förstår är jag smått less.
Eller OTROLIGT JÄVLA less, helt enkelt..
och jag vill bara dra ifrån denna äckliga skola!

Utväxt!
varför kan inte håret växa i den färgen man har färgat?
Nu syns min utväxt nå otroligt så måste ta å färga de här strax.
och de blir nog sista gågen inför sommaren för sen bleks de ju ändå.
Så lägger man bara citron i håret så är de blont.

Svullna halsmandlar!
de är irriterande, och de gör ont!
när man sväljer gör de ont, när man hostar gör de ont.
De är irriterande för de kliar, och ja allt.
SKIT helt enkelt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback