3 April 2010

Tjenare!
Sitter här hemma och inte gör någonting, vaknade av  att villes telefon gick i ett.
Han hade på ljudlöst men den vibrera och vibrera, och de gick inte att somna om sen.
Så då vaknade vi och åt choklad mumma..

Och skulle fara och sola med johanna vid tolv men hon svarar inte.
Tänkte egentligen sova mycket längre till men är fan inte trött nåmer.
Och jag somnade först sju på morgonen....
Vet ej varför kunde inte somna igår kväll när jag kom hem, för er som inte vet så jobbade jag.
Så jag fick titta två hela filmer för att sen kunna stänga ögonen och känna mig trött.
Eller ganska trött, så tillslut somnade jag och då var den vid sju.

bild från i förrgår och bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback