Any sad times are behind you: only happiness lies ahead!

ooh, only happiness lies ahead!
de låter sen nice säger då jag iaf, härligt.


Johanna har praktik!
de är ju super bra för då är hon i pajala!
två hela veckor till och med, helt fucking underbart.
saknar alltid henne annars.

Snön är snart borta!
alldeles strax är allt borta skulle jag tro.
De är då inte mycket kvar här på marken.

33 skoldagar kvar!
tror jag det är, om jag räknade rätt så är det 33.
Tänk nu är det inte många skoldagar kvar till sommarlovet!
underbart de också.

-piiiip piiiiip-
får mig bara så otroligt irriterad hela tiden.
Förstår själv inte varför.

Dom som inte kan bete sig som folk!
behöver nog inte säga så mycket mer om de?
eller vad tror ni?

Klaga!
dom som klagar på alla andra men är likadan själv.
Som alltid sitter å klagar på deras fel, men ändå har dom samma?
de förstår jag inte, man ska ju inte klaga på någon när man är likadan.
För då kan man ju klaga på sig själv istället!!!

Kommentarer
Lisa / 2010-04-22 @ 19:20:07

Du har ju missat ett STORT + , jag kommer imorgon !! :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback