beställningen

De här beställde jag, kan berätta lite om allt.
Armbanden, har redan såna i silver.
sockor behövs, svarta för alla mina svarta är håliga!
svart kofta, har ingen kort svart har bara lång.
Ny tillfällig puderrouge, plus en ny rouge borste.
Shorts, likadana som rosa som jag beställe för ett tag sedan.
Nya trosor, likadana (fast lila) som jag beställde sist.
Blå t-shirt/tunkia, likadan som den vita som jag besällde sist också tror jag?
Likadana öronhängen som dom blåa och dom lila.
En likadan kjol fast i lila, har en röd.
Skorna, såg söta ut, tänkte likalika.

hade inte mycket till fantasi, allt blev typ sånt som jag redan har fast i annan färg?
men de gör ingenting, inge fel med att ha flera färger, hahahha..
tänkte ett par byxor och en jacka, men de fanns inte i min storlek.
Plus två tunikor och ett par skor men dom skulle komma först v23.
Och de orkar jag inte vänta på så jag får köpa dom senare ist i butiken direkt.
tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback