En till beställning!

Här någon dag ska mitt paket från hm komma, ska bli roligt!
Och allt förutom svarta koftan kommer, så satt jag och kollade på HMs hemsida.
För fick med posten 25% rabatt på något plagg, så då tänkte jag varför inte?
Hahaha...

men iaf så beställde jag ett par solbrillor och så en ny jacka.
Och sen hade jag kvar lite saker där som skulle bli levererade senare, så tog jag bort dom.
De var vita koftan och ett linne, så dom försvann.

Så detta är då den nya beställningen som kommer v.20
Som förövrigt är hur långt bort som helst..
Men då kommer den iaf, men snart kommer de andra skönt.
Så då har jag lite till nya kläder.

Men nu efter denna beställning så ska jag skärpa mig, beställer hur mycket som helst juuhhhhh...
inge bra de här, men ska se till och inte beställa mer och spara mina pengar.
Och så till sommaren köpa mera tihihihihihi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback