Fredagens planer!

Tjenare!
ikväll blir det att spela pingis på smedjan och sedan dricka lite öl.
Gött som faaan, eller vad?

I gve var de roligt, jag johanna och gabba tog en pizza på torsdag morgon.
Och jag säger bara fyfan va gott de var!!

Jag och johanna har varit å solat idag, nog börjar man känna sig lite brun nu iaf.
Nu ska jag vänta på att johanna har duschat och sånt sen ska vi dra till smedjan och äta.
Tror jag iaf, sen blir det att vänta till klockan blir åtta.

här kommer dagens bilder.

Kommentarer
Gabriella / 2010-04-09 @ 18:30:28

"stoppa sviiiin mycket ketchup och jäääääävligt mycket dressing" ;)


Emma / 2010-04-10 @ 21:50:03

Väldigt fina bilder :)



Emma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback