jag kände att jag måste.

Anonym om Var bara tvungen:
Du har väl inte hårförlängning? möjligtvis löshår där hemma, men inte har du väl hårfärlängning?

Rätta mig om jag har fel..
Men WTF? :O
hahaha, är inte de samma sak?
Löshår är ju de man gör hårförlägning av, man får ju längre hår av löshår.
Så var jag bara tvungen att gå in på rapunzels sida och printa.

Där ser du "hårförlägnings produkter"
Där finns det clip on, vilket jag har som är både löshår och hårförlägning.
Och de står också, där fixa -hårförlägning- snabbt och enkelt med clip on.
Så tyvärr så har jag hårförlägning hemma :)


Kommentarer
Henriikkaaaaaaa / 2010-04-27 @ 16:16:03

jaa-a, hårförlängning är väl något som förlänger håret ? :D spelar väl ingen roll om det är löshår eller hårförlängning för båda förlänger ju.. ehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback