sitter som vanligt hos Johanna!

Nationella gick bra, hoppas jag!

Idag har jag gjort massvis, har gått runt med Elina och hängt upp massa saker till Smedjan.
Så på lördag är de så att alla +18 kommer ju dit?
-Ni vill ju träffa mig, visst? ;)

Sonja är då påväg hit, så då ska vi fa å dra en glass.
Sen gött.

Vi satt och diskuterade i skolan idag, jag har startat trender som jag inte ens visste?
Nu orkar jag inte dra upp alla för då kommer någon fjortis säga "ne de var jag"
Så vi säger bara så här, jag är cooooool.
För nu har andra massa saker som jag hade typ förra året!

Jag är cool!

Kommentarer
Anonym / 2010-04-28 @ 19:16:32

Någon sak kan du ju ta upp, jag blev himla nyfiken! :)

Amanda / 2010-04-28 @ 21:48:43

jag blev också nyfiken, skryt nu förfan! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback