Tisdag eftermiddag!

Nu ska jag strax fara och jobba!
Börjar fem och slutar vid nio, ska jobba idag och på torsdag samma tid där också.
Så vi hörs först när jag kommer hem och de är efter nio tiden.

Nu när jag ska jobba så känner jag mig värd att beställa kläder så de ska jag göra ikväll.
Eller imorn tror jag, imorn ska jag också fara och sola!
Börjar bli riktigt brun nu, känns otroligt bra, faktiskt.

Så innan sommaren börjat så har jag en fin och fräsch bränna och sen bara bygga på den.
De låter som en underbar idé!!

hörs sen!


Kommentarer
Johanna / 2010-04-13 @ 17:00:33

Meh, Du kan ju inte fara och sola utan mig :( Buhu! ska sola här då så vi håller oss på samma stadie! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback