Musik


Petter
En låt som fastnat i min skalle..


fly away..


 den går att lyssna på då och då..


Gabriellas låt, den låg där i listan så tänkte jag..
okejdå jag lägger in den då.
plus att jag inte hittade en annan, och för att den är ju inte så dålig heller!!


beskrivs med ett ord - new new new


är rätt så less på Jason Derulos låtar.
men de får gå för denna gång!


Nothin' On You
Japp så heter denna låt, rätt så skön!


Rihanna henne missar man ju aldrig.
Denna låt är lite konstig, men den fastnar som också.
- I'm so Hard


Mycket, mycket konstig låt!
Men på ett sätt är den bra, förstår inte varför?
de där tjutet fastnar i skallen så går man och tänker på de ljudet hela tiden..
irriterande ljud om inte annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback