Godnatt ppls..

Hoja nu kan jag gissa att Gabriella skrattar åt mig.
Skriver på msn med henne och jag var helt totalt dum nyss.
Orkar inte berätta men jag trodde iaf att min dator höll på sjunga adjö för mig.
Att den helt enkelt skulle hänga sig själv och därför spelade lite låtar för mig.
Men så var de ju inte, så nu vet ni ungefär vad de handlar om.
Jag var iaf helt dum, och förstod ingenting!!

Nu ska jag nog springa ner och äta något litet och dricka jucie.
För sen ska jag lägga mig, har otroligt ont i huvudet och i halsen.
Så jag orkar inte sitta här nå mer, mina ögon gör otroligt ont också.
plus att de nästan känns som att jag har feber, Godnatt!!!

Visste ni..
att jag fick lust att göra denna skit sak!

att jag vill -att älsklingen ska komma hit nu.
att jag har -tråkigt, ont i halsen och i huvudet.
att min senaste kyss -var underbar. 
att jag lyssnar mycket på -partymusik på morgonen när jag ska fixa mig.
att jag funderar på -om sängen är den bästa idén jag haft idag.
att jag pratar -sällan i telefon (då menar jag att jag sitter i två timmar och pratar)
att jag inte gillar -småkryp!
att min första riktiga kyss -minns jag inte.
att jag avskyr när folk snackar -bajs
att kärlek är -de bästa jag vet♥
att jag gillar -umgås och ha roligt.
att jag alltid kommer att -Älska
att jag är förälskad i -Victor ludvig Mella
att sist jag grät var -Ett tag sedan.
att min mobiltelefon är -damp!
att när jag vaknar på morgonen –Så går jag och äter frukost.
att innan jag går och lägger mig -Myser jag med min pojkvän.
att idag har jag -varit i skolan, solat solarium och suttit här framför datorn.
att jag just nu tänker på -Att gå ner och äta innan jag lägger mig.
att i kväll ska jag -sova!
att i morgon kommer jag -att vara sjuk tror jag, så känns de iaf..
att jag hoppas –på bättre tider.
att jag verkligen vill -miljonär!!!!!

Kommentarer
Gabriella / 2010-04-15 @ 09:57:29

hahahahahaha ja fyfan, nog är du allt bra störd :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback