22 Augusti 2010

Kom ju på att jag har datorn i bilen juuuuhhhh.
Så kan visst uppdatera.

Ja nu sitter jag i bilen påväg till kalix.
Känns väldigt konstigt om jag ska vara ärlig.
och jobbigt..

Kommer sakna min Victor och mina vänner så mycket.
Usch så jag kommer börja gråta om någon dag.
en natt går bra utan victor men när de är mer än en natt.
Hoja säkert på onsdag när jag är helt jävla ensam i lägenheten, då kommer jag gråta.

Dumma Micke som ska fara hem på tisdag kväll redan.
Jag kommer känna mig så ensam.
Jag är aldrig ensam, hoooooja.

Och vilket gnälligt inlägg detta blev också.
Slänger in lite bilder från igår sen när jag är framme i kalix.


Jag älskar dig V i c t o r L u d v i g M e l l a

Kommentarer
Ville / 2010-08-22 @ 17:21:56

Det kommer nog gå bra ändå :) Jag älskar dig oxå <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback