26 Augusti 2010

Nu kom jag just hem.

Denna dag har varit sjukt enkel.

Men de började med att stiga upp jätte tidigt, började redan 08.00!!
Och när vi kommer dit så är de estetiskverksamhet som är på schemat.
Hon pratade lite och sen fick vi sitta och rita av varandra utan att titta på pappret.
Fick skratta rätt så mycket haha.

Sen hade vi rast i en hel timme, och sedan var de idrott.
Där han bara pratade och vi fick fylla i ett papper.
Mer än så denna dag har de inte varit.

Så nu innan jag kom hem så åt jag lunch och så kollade vi runt i skolan.

Igår så hade jag inte en enda lektion, skönt?
-Ja absolut!

Men vid tre tiden for jag och pratade med syon, och sen for vi och bowlade.
Skit roligt, hade aldrig bowlat innan.
Så de var super roligt faktiskt.

Sen väntade jag med Julia på hennes buss och under tiden så gick vi in på gallerian.
Fanns inte alls mycket där om jag ska vara ärlig men..
Här slänger jag upp tvp bilder från igår, och så här så som jag såg ut idag!




Njut till denna låt;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback