7 Augusti 2010

Nu sitter jag hemma och ska spela sims.
Sedan ska jag sova.

Har så satans jävla ont i halsen alltså.
tror jag hade feber imorse också, men de har försvunnit.
Men skulle inte förvåna mig om jag är ännu mer sjuk imorn.
De är ju söndag ändå så de gör inget.

Har gjort massor igår och idag.
Igår for jag till gabba och solade och så for vi till stranden och badade.
Sen for vi och drog en pizza, fyfan så gott det var.
Och till sist så spelade vi Buzz och hade det mysigt.

Och denna dag for jag till gabba och solade lite smått.
Spelade Buzz och sedan for vi till frasses och käka och sedan till smedjan.
Har haft massa roliga ämnen vi pratat om också ;p

Slänger in bilder imorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback