Skoldag 2

Sitter hemma i lägenheten.
Denna dag var ändå ganska chill.

Körde namnlek och presenterade oss.
Körde tipsrunda, vi vann dock inte..
Sen kastade vi huvuden haha.

Och dagen slutade med brännboll.

Nu ska jag slå på en film och sedan kanske vila eller något.
Har städat upp lite saker här och sånt.
Hade alla mina saker utspridda så städade upp de.

Sen måste jag vänta på att micke kommer hem så han kan hjälpa mig.
Ska föra ut tv i förrådet och den väger så behöver hans hjälp.

Hörs senare!
Här sitter jag med myskläder.
Var så jobbigt att ha på sig jeansen som jag hade på dagen.




Kommentarer
Jennifer / 2010-08-26 @ 09:00:33

Jo det blev några bilder på honom ja :)



Hur känns det med skola? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback