Godnatt gott folk!

Nu lägger jag mig i sängen efter ett jobbpass.
Gick väldigt bra att jobba och de var inte alls så jobbigt som jag trodde.
Trodde jag skulle vara svin trött och sånt, men faktiskt inte.
Och nu är jag ju hur pigg som helst.

Men ska kila under täcket och mysa med min pojkvän.
Och slå igång en film så jag blir trött.
Så efter det ska jag sova som en stock.

Hörs imorgon!
Och imorgon ska jag och Victor julhandla.
Eller så var det bestämt iaf, men han lär ju vara något bakis.
MEN han har lovat så jag sparkar upp honom!
för jag måste handla julklappar och sådant..

GODNATT ;*

bjuder på en gammal bild..

Kommentarer
Lina / 2010-12-19 @ 14:44:29

Höhö snygg bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback