I'LL TELL YOU ALL ABOUT IT, WHEN I GET HOME.

dagens låt: alla gamla låtar!
dagens frisyr: utsläppt
dagens smink: rouge puder eyeliner ögonbrynspenna och mascara.
dagens klädsel: leggings, linne och en tunika.
dagens planer: Vara med johanna senare och skoterkurs!
dagens humör: glad.
dagens mående: ont i ryggen lite.
dagens borde: somna tidigt!
dagens parfym: ingen alls faktiskt.
dagens bästa: datorn
dagens sämsta: vinter
dagens materiella vill ha: en bil.
dagens längtan: julafton och nyår.
dagens fundering: Vad jag ska sysselsätta mig med nu
dagens skratt: de har inte kommit ännu!
dagens smycke: öronhängen.

Bjuder på en riktigt gammal låt!!

Kommentarer
H / 2010-12-13 @ 15:43:50

jag vet ju någon som också måste göra en ny design till mig :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback