Dag 01 - Om mig

Den första på denna lista handlar då om mig själv.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva..

Jag heter då Malvina Hakkaus.
Är 17 år, fast det är inte så länge kvar tills jag fyller arton.
Ett halvår ungefär, så ni förstår nog att jag är född året 1993.
Jag har börjat om första året på gymnasiet.
Först studerade jag naturvetenskap i pajala, och nu studerar jag hantverksprogrammet-frisör i kalix.
Jag är yngst av "alla" syskon, då jag bara har en äldre bror.

Jag bor i Pajala, och här har jag bott i hela mitt liv.
Fast nu bor jag ju då veckovis i kalix under min studietid.
Sen kommer jag nog flytta tillbaka.

Just nu håller jag inte på med några sporter eller har någon hobby.
Men har lovat mig själv att efter jul så ska jag börja gymma.

Jag är en mycket sprallig, lite störd ibland, och en mycket konstig person.
Alla som inte känner mig kan ta mig antingen som en "dryg, bitch och otrevlig"
Eller så tar man mig som "snäll blyg och trevlig"
Men jag kan nog säga att jag är väl allt och inget.
Alla som känner mig vet att är jag riktigt sprallig.
Älskar att flumma bara vara allmänt löjlig.

Jag älskar min pojkvän Victor och vi har varit tillsammans sedan 2007-10-04
Och jag trivs jätte bra med honom, och jag hoppas vi har en framtid tillsammans.

Mer vet jag väl inte vad jag ska skriva?
Det här får nog duga som en början!

Kommentarer
Anonym / 2010-12-02 @ 12:12:32

studerar du på kommunal skola?:)

Anonym / 2010-12-02 @ 12:14:04

studerar du på kommunal skola?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback