Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar heter Mona och Jonny.

Vet inte riktigt vad jag ska berätta om dom.
Dom träffades någongång när mamma var 20 tror jag?
Pappa är 8år äldre än mamma.

Dom gifte sig 1991, och skilde sig i början av 2010.
Och det var faktiskt en ganska jobbig tid, men man lär sig leva med det.
Så nu känns det inte alls konstigt att dom är skilda.
Men visst saknar jag ju att dom var tillsammans ännu.
Men det finns ju inget jag kan göra åt saken.

anyway..
Min mamma föddes i södra sverige någonstans om jag minns rätt?
Och min pappa bodde i stugan -suaningi.
Och sen träffades som här i pajala någongång när vet jag inte rikigt.

Jag älskar mina föräldrar.
För utan dom så hade ju inte jag funnits? ;) haha..
Ne men jag älskar dom och ja är väldigt tacksam över att jag har dom.

Jag har nog inte så mycket mer att berätta om dom.
Så det här får duga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback