Dag 07 – Min bästa vän

Jag har många bästa vänner.
Därför valde jag ingen av mina tjejvänner för då kanske någon blir ledsen.
Så därför valde jag min bästa vän -min pojkvän!

Varför han är min bästa vän kan ni nog förstå.
Han är min bästa vän, min pojkvän, min kärlek, mitt allt helt enkelt.
Han är otroligt snäll och helt fucking underbar!
Jag tror inte jag behöver förklara varför han är så bra som han är?
För jag tror ni redan vet vad jag tycker om honom.

Han är betydelsefull och helt bäst!!!!

(en bild på han och hans lilla syster)

Kommentarer
"Anonym" / 2010-12-07 @ 14:29:17

Vars ifrån har du köpt din "sminkplatta" med 120 ögonskuggor ?

Ville / 2010-12-07 @ 16:50:47

Vilken ära! Tack så mkt gumman. Puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback