Dag 22 – Det här upprör mig

Det finns massa som upprör mig men vissa saker gör mig bara irriterad.
Och sen sak som gjorde mig rikitgt irriterad de är de här med politik.
Jag är inte så insatt i det men ändå.

De som gjorde mig mest upprörd var att i sverige ska man ha en egen åsikt.
Och i sverige ska man få rösta på vilket parti vad man än tycker.
Så något som är fel de är att folket blir sura över att vissa röstade på sverigedemokraterna.
Man har ju förfan en egen åsikt.
Och så ska folk börja demonstrera och säga att man röstat fel?
Ingenting är ju fel, finns det med i riksdagen så är det ett alternativ.

Själv håller jag inte med något parti.
Men tänk själva, dom som röstade på vad ska vi ta tex -Socialdemokraterna.
tänk alla som inte tycker om dom?
Ska dom då börja demonstrera att de är fel att dom är med?
Ne för så gör man inte, alla har en egen röst.
Och tycker alla inte lika så fine, men låt dom iaf ha en egen röst.
För annars är de ju lika att bara ha ett parti?

Varför ska man ha val i sverige om man inte får rösta på de man tycker?
Då är de ju lika att de bara finns ett, så man inte kan rösta fel.
Tycker alla borde tänka om.

Även fast man inte tycker som andra så kan man iaf acceptera deras val!

Kommentarer
Anonym / 2010-12-22 @ 14:10:23

Maja / 2010-12-22 @ 14:10:58

Helt rätt! man ska ha rätt till att rösta på vad man vill!!



Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback