fyyyyyyyyyyyyyyyll som eetttt ägägggg

4 TV-program jag ser:
1. Grey´s anatomy
2. Desperate housewives
3. Two and a half men
4. Glee

4 saker jag gjort idag:
1. Varit med underbara vänner
2. varit på loppis
3. druckit alkohol
4. haft skit roligt!!!!!!

4 saker jag längtar efter:
1. 18års dag!
2. Julafon och nyårsafton
3. körkortet
4. sommaren 2011 ;)

4 saker på önskelistan:
1. Saker jag inte kan få...
2. t.e.x sommar...
3. min 18års dag idag? ;) 
4. occcccccccccccccccchhhhh määääääääääääässssa

4 personer jag utmanar:
1. Hanna.R
2. Julia.V
3. Julia.K
4. Sonja..

Om ni kåååållar hentiish blööögg så har hon också utmanat ¨några.
så orkade inte utmana samma :)

Kommentarer
Hanna / 2010-12-12 @ 15:06:24

Muahahha, I know ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback