GODMORGON!

ja godmorgon på er allihopa då..
Har ni sovit lika gott som jag?

Fast jag har vaknat lite då och då.
Men ändå har jag sovit riktigt bra, men drömt en skum dröm?
Jag var på fest hemma hos någon, men de var i vårat hus.
Och jag hittade inte min jacka någonstans.
Så höll den på hela drömmen nästan, riktigt konstig faktiskt.
Och sen var de typ marknad också..? åå vi var och gled bil och sånt.
Äääh den var bara skum..

Sen ringer min brors kompis också mitt i natten..
01.20.. ;o
Och frågar om dom får leka med min kamera?!?!?
NÅNE
de kan dom fan fet glömma.
Men om jag ska vara ärlig så tror jag att dom gjorde det ändå.
Helvete micke ska få stryk om de är nå bilder på den.
gaaaaaaah!!!!

Slänger in några gamla bilder!!




Kommentarer
Mr x / 2010-12-03 @ 11:41:09

dom tog ju bilder så du kan slänga upp dom hära de var deras tanke

Mr x / 2010-12-03 @ 11:41:52

dom tog ju bilder så du kan slänga upp dom hära de var deras tanke

Kamera mannen / 2010-12-03 @ 12:01:36

Vi lekte med den innan vi ringde o fråga om vi fick. för vi förstod att det skulle bli NEJ ! haha

M / 2010-12-03 @ 13:11:52

Sv;

hahaha då ska jag lägga upp bilderna!!



Ja och de var rätt gissat..!!!


Emilia / 2010-12-03 @ 21:14:13

Shit va gamla bilder :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback