Dag 02 – Min första kärlek

Min första kärlek..

Den biten skrivs ännu, för än så länge är jag fortfarande med min första kärlek.
Och jag hoppas att denna historia skrivs ända tills jag är gammal och dör!
För jag älskar honom så otrolig mycket, och vill verkligen ha en framtid med honom..

Men hur började allt egentligen?
det var på sommaren 2007, meänfestivalen..
vi var påväg därifrån, då jag helt plötsligt går samtidigt som han ner för backen.
Dock inte ensamma, han går med en av sina vänner och jag går med hans väns lillasyter m.fl.
Jag spanar in honom lite och frågar sen vad han heter och sånt av mina vänner..
Tyckte ju han var riktigt snygg den där killen!!

En av mina vänner blir då tillsammans med hans vän.
Och sen började vi märka varnadra lite så där smått.
Tillslut så får jag då nummret till honom av min vän.
Påväg hem från byn funderar jag på om jag ska skicka ett sms, men ångrar mig lite smått.
Så helt plötsligt klickar Henta på skicka, och jag får ju panik!?!
Jag springer hela vägen hem när jag hörde att han hade svarat..

(Måste ju tacka henta för att hon gjorde som hon gjorde, tack sötnos!!)

Och efter det började vi skriva.
Var riktigt stelt i början, men tillslut började han också höra av sig.
Sedan någongång i augusti eller så började vi umgås.
Alltid hemma hos hans vän, satt vi där och kollade film o.s.v

Så var det ju jätte pinsamma stunder!!
Vi kollade alltid film, och satt bara bredvid varandra alltid.
och då tänkte jag men "vafan gör han inget för"
så satt vi och kollade en skräckfilm, och så tog jag hans hand.
Och så säger han "blev du rädd".. Jag knallröd i ansiktet får fram ett litet "neeeeehh.."

Sen en söndag när han skulle åka till gällivare så i bilen när dom körde oss till byn så gav jag honom en puss.
Så när han åker så får jag ett sms, "tack för toyet.." Haha
Då hade han fått mitt toy!

Tillslut kom han hem till mig, och sen började vi umgås lite ensamma.
Sen minns jag inte riktigt vad som hände och sånt.
Minns att den första puss bilden togs 4 oktober.
Därför har vi det som våran dag.
För helt ärligt så vet jag inte alls när vi riktigt blev "tillsammans"
Men de var någongång iaf..

Och än är vi lyckliga och har det jätte bra.
Så där fick ni en liten kort version av hur allt började.
För jag hade nog kunnat skriva i flera år..

-2007                                                                      -2008

-2008                                                                      -2008



Kommentarer
H / 2010-12-02 @ 21:11:36

Hahaha första smset. Och det där minns jag med toyet hehe hoja ;D

Jennifer / 2010-12-03 @ 12:32:15

Åhh vad gulligt :)

Det var jag som frågade om ni var tillsammans :D det minns jag. Men igen av er svarade :D Haha..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback