-until there is no end-

Målade nyss mina naglar, tänkte måla rosa men så hade jag kvar svart.
Och jag orkade inte ta bort de så de fick bli svar igen..

Men nu bär det av till sängen, ska slå på en film och försöka sova.
Inte kul om man inte kan somna, tog just två sömnpiller.
Så somnar jag nog om en halvtimme eller en timme.
då sover jag iaf ett tag innan jag ska upp.

Behöver nog inte stressa imorn, har ganska nyss duschat och plattat håret.
Så inget sånt måste jag göra imorn eller jo platta håret men då ser de iaf inte förjävligt ut på morgonen.

Nu säger jag godnatt så hörs vi säkert vid 4-halv 5 på morgonen!
pussar♥



So we'll crawl, till we can walk around, and we'll run until we're strong enough to jump,
then we'll fly until there is no end so let's crawl

Kommentarer
sonja / 2010-02-19 @ 01:17:09

kommer få de trist imorn i skolan, men får stå ut :) godnatt gumms<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback