12 Februari 2010

Tjenis!
Här ligger jag i sängen och kollar cougar town, svin bra.
Började kolla de igår och kunde inte sluta kolla.

Skolan idag var väldigt lätt, svenskan satt jag bara och ritade och sen hade vi engelska prov.
Men de gick jätte bra kändes det som, så hoppas de gick lika bra som de kändes.
Sen slutade jag vid elva, fast de visste jag inte trodde jag hade iv, men tydligen inte.
Så satt jag i skolan till halv tre typ och sen gick jag hem med sällskap av Gabriella.

Och så har jag fluppat två gånger idag, första gången med Elina.
Och när jag och Gabba går så berättar jag hur jag fluppade och så fluppade jag igen hahaha.
Ja så kan de gå om man är klumpig.
Men jag kan skylla på att tant röd ska komma och hälsa på mig?

Ikväll vid nio ska Jag och Elin dra till smedjan och träna massa saker.
Tihi de ska bli roligt ändå.



Kommentarer
henriikka / 2010-02-12 @ 17:41:04

heh, ja det var gott men pizzorna var ovanligt småa :D men gooooooda som tusan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback