12.44

Nu känner jag mig riktigt duktig, har jobbat hur mycket matte som helst.
Har jobbat över tio sidor skulle jag tänka mig, men de är ett lätt kapitel.
Sen har vi bara två kapitel kvar av matte B och då är jag klar med A och B skönt!
Eller ja sen återstår ju nationella men dom klarar jag nog hoppas jag.

Nu ska jag äta något och sen fortsätta jobba lite matte, de är roligt när de är lätt.
För första gången kan jag alla MVG uppgifter också, känns bra!

Men iaf nu ska jag äta, och sen jobba matte å samtidigt äta halstabletter å tycka synd om mig själv.
haha, hörs senare!


Kommentarer
henta / 2010-02-25 @ 12:55:59

vad är det för kapitel?=)

Lina / 2010-02-25 @ 16:19:04

Dom där hattarna gillar vi! ;) jag har just börjat på Statistik kapitlet nu, d är ju skit lätt. Fast ni är ju ändå före mig o Martin ;D


M / 2010-02-25 @ 16:46:51

Till båda :D

De är statistik, de är kapitel 5 och den hör ihop med 8 så dom ska vi göra och sen prov på båda och sen är de bara kapitel 7 kvar :) Lina läser ni också matte A-B? :)


sonja / 2010-02-25 @ 21:46:53

Du är duktig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback