14 februari 2010

Som sagt så fanns det inga mer avsnitt av cougar town.
Så imorse började jag då ist kolla 10 things i hate about you.
Och nu finns de inga mer avsnitt av de heller.

Så nu vet jag inte alls vad jag ska kolla.
Tänkte börja kolla en till serie men den ville inte funka.
Vet inte hur många serier jag kollar nu.

• Grey's anatomy
• Ghost Whisperer
• Cougar town
• 10 things I hate about you.
• Glee

Det var nog alla men glee har jag inte sett på jätte länge för de kommer inga nya avsnitt.
Ja och jag tänkte börja kolla The vampire diaries.
Men de får jag ta och göra någon annan gång då, så vafan ska ja göra nu?

ska försöka hitta något att göra hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback