18 februari 2010

Tjenare!
redan torsdag och de känns förjävla bra ska jag säga er.
Imorgon är det fredag och de betyder ju också helg.
Imorn ska jag faktiskt också till luleå med klassen, lite smått tråkigt.
Med tanke på min klass, och att jag måste stiga upp halv fyra, men ändå rätt roligt eftersom jag ska köpa lite småsaker och...  GÖRA HÅL I TUNGAN! wihooo, ne fyfan så jag är nervös alltså.. fyfan när jag sätter mig på den där stolen och så tar han fast i tungan med den där tången.
Ne då kommer jag nog svimma av nervositet.

Men sen är de överstökat, men då är de ju smärtan jag inte vill ha!
Och åp lördag så blir det jobb, och hur fan ska jag kunna jobba när jag har ont?
För jag känner på mig att jag kommer ha jätte ont.
Ja men iaf och på söndag blir de mest troligt att kolla hockey.

Kommentarer
johanna / 2010-02-18 @ 22:59:56

DE blir att kolla hockey med lilla mig ^^ min fader har fixat så!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback