18.41

Åh vad jag är sugen på SNUS!
helt otroligt, har inte snusat sen fredag och de är väldigt länge sen.
Hade suttit fint men en snus under läppen just nu men eftersom jag varit utan så länge så ska jag inte ta.
Jag ska försöka sluta och de är de jag håller på med, så förlåt om jag är lite surig..
Men iaf dagen har varit väldigt lätt, haft två lektioner.

Ska snart ta och fylla badkaret och sen bara ligga och njuta.
Ska ligga och lyssna på musik och försöka slappna av och bara njuta.
För jag har ont i huvudet, och jag har ätit säkert 500 ipren den här veckan så ska inte ta mer.
Ska iaf ta nässpray och sen plugga lite matte tills badkaret är fyllt.
Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback