23 Februari 2010

Jag har verkligen tråkigt just nu.
Jag har till och med kollat O.C på youtube haha.
Hela första säsongen finns där iaf, och jag har kollat ganska långt.
Har varit ledig idag, skönt.
Gjort färdigt svenskan eller ja ska renskriva den imorn.

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra.
dessutom har ja ont i örat, mamma tror jag får öroninflammation.
Hoppas inte, hon sa att de gör ont.
Tror aldrig jag har haft det, så någongång måste ju vara den första iaf.

Har också lite ont i tungan känns helt konstigt just nu vet inte varför.
Men tummen upp för att jag kan äta nu iaf.
Eller inte helt normalt d.v.s men jag kan äta mat.

Kommentarer
johanna / 2010-02-23 @ 21:17:07

DU SKULLE HA PÅMINNT JAG ÄR JU I BYN !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback